onsdag 6 oktober 2010

.Stresskarusell

Stress, stress, stress!
Åka och jobba, hem och sova
Äta lite mat
Hämta barn
Hem för en kort stund
Packa väskan
Iväg igen
Lämna barn, hämta barn
Hem och äta mat
Lägga barn
Fixa hemma, renovera, renovera, renovera
Åka och jobba, hem och sova

Känns ibland som om livet är enda stor stresskarusell, speciellt vissa dagar. Är det så det ska vara eller kommer det att bli bättre. Vems fel är det?! Det är bara jag som kan göra ngt åt det, släppa på kraven, inte ta på mig så mkt. Imorgon är en annan dag och då blir det bättre!

Ska snart åka iväg till jobbet igen, men först ska jag lägga stora killen och sedan ska vi ta lite kaffe. Hoppas på en lugn och skön natt!

Kramar



1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig att jag nu dratt i gång en nu braig en..

http://uj76.blogspot.com/2010/10/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

..med chans att vinna ett presentkort värt 400kr från en underbar inredningsbutik, kika gärna in o delta i den med :)