torsdag 14 oktober 2010

.Tankar som far

Har mycket tankar som far runt just nu. Vad händer till våren? Vilken utbildning kommer jag in på? Kommer det att kännas rätt? Ja, många tankar blir det och jag får helt enkelt vänta och se. Jag hoppas i alla fall att det ska kännas rätt och att jag kommer in på den utbildningen jag valt i första hand. Jag kan bara hoppas och vänta!
Jobbar sista natten nu av tre och sedan är jag ledig några nätter. Ska bli såååå skönt! Ska passa på att bara mysa och vara med mina två små underbara killar.
Förresten, lilleman är sjuk igen, jobbigt =( Han har feber, är genomförkyld och har haft det väldigt tufft med sin astma på sistone. Vi har fått ge honom medicin flera gånger på dagen och även på natten. Lilla vännen! Jag lider så med honom! Önskar så att han kunde få vara frisk lite längre stunder.

Förkylning, hosta, astma
Feber, snoriga näsor
Näsor som rinner
Baciller hit, baciller dit
Aldrig riktigt frisk
Aldrig riktigt bra!
Förkylning, hosta, astma
Önskar han fick vara frisk!

Ska gå och sätta mig en stund och ta en kopp te och titta lite på dumburken, alltid är det väl ngt på tv.

2 kommentarer:

En pojkmammas vardag sa...

Usch, inte roligt när ens små inte är friska. Hoppas att han snart kryar på sig!
Kram

Therese sa...

Du ska se det löser sig på bästa sätt med utb... finns en mening med allt!

Trist att han är sjuk igen, ni får mysa och kurera ordentligt!!!

Kramar i massor till er <3