onsdag 20 oktober 2010

.Smak av julen

Är det ngt jag är svag för i kakväg så är det pepparkakor. När jag var liten så kunde jag äta hur mycket som helst. Kommer ihåg en gång när vi var bortbjudna till pappas kusin med familj. Jag fick äta hur många pepparkakor jag ville och jag åt nog närmare 50 stycken och fick sedan ont i magen och började spy. Konstigt, nej, kanske inte, men gott var det =)
Nu äter jag inte lika många, men det tillhör fortfarande favoriterna och då ska det helst vara Annas, dem är godast!
Har redan börjat köpa hem pepparkakor och snart även ätit upp ett paket och vi är inte ens inne i november. Undrar hur det ska gå!


Dem bästa som finns!

Har ni några favoritkakor och vilka?



1 kommentar:

Therese sa...

Klart det ska vara annas! :-) Å oj så skoj med en lekdate. Var länge sedan jag hade det - saknar någon vuxen att utbyta tankar med då man går här hemma... Tur bloggen finns iaf ;-P Men på lördag blir det spökkalas så då får barnen leka å vi vuxna prata lite :-D Ha en fin dag goa du! <3