fredag 22 oktober 2010

.Första vinterpromenaden

Vilket fantastiskt väder vi har haft idag. Helt underbart! Vintern ligger vit på träden och på gräsmattan och solen skiner, underbart! Kan inte bli bättre!
Killarna ville ut och leka i snön så vi tog på oss och tog en lång och härlig promenad. Det som normalt sett brukar ta en halvtimme tog nog över en timme pga att N skulle stanna i varenda snöhög och busa. Lilla killen, det är roligt med snö!

L sitter påbylsad i vagnen och har fått ett löv att leka med. Lite roar liten! =)

N busar i snön

Det var riktigt kul att få slänga sig i snön


En liten kille i snön

När vi kom hem fixade vi lite mellis och medan killarna hade fruktstund hann jag med att tvätta fönster och byta gardiner i två rum. Nu har jag gått igenom hela nedervåningen, så det känns riktigt bra! Jag har även hunnit med att städa hela nedervåningen så just nu känner jag mig stolt över mig själv =) Effektivitet är bra!

Väntar på att mannen ska komma hem med lunch. Idag lyxar vi till det med pizza fredagen till ära. Inte helt fel inte!

Ha det gott!

1 kommentar:

Therese sa...

Åh så härligt ni ser ut att ha haft det i snön!!! Och inte illa med lite ny shopping, även jag skulle behöva nya jeans, men håller ju på med min "viktresa" och har några kilon kvar innan jag tänker köpa nytt - det sporrar dock!!! Och så håller jag tummarna att du får den sömn och vila du behöver nu när du jobbar - i det här hushållet skulle du intefå en blund för här är full fart på barnen, och ingen avknapp har jag ännu lyckas hitta *ler* KRAM!