söndag 24 oktober 2010

.Lugn natt so far

Än så länge har natten varit riktigt lugn och jag hoppas att det fortsätter så resten av natten oxå. Känner mig lite seg, så det är skönt om man kan ta det lite lugnt oxå.
Sov riktigt bra idag, hörde ingenting av barnen och när jag frågade mannen hur det hade gått så hade det gått riktigt bra. Kanske att alla uppmaningar gav resultat och att dem förstod lite av det man hade sagt. Det kändes i alla fall skönt att jag fick vakna av mig själv och inte av barnen =)
Hann lagom gå upp och äta lite lunch och sedan göra mig i ordning för kalas. Mannens systers ena dotter blev tolv så vi var bjudna dit på eftermiddagen. Hade en trevlig stund där och bjöds på både god tårta och annat gott. Inte helt fel inte!
Sedan efter det hem och ge barnen kvällsfika och få dem i säng och ja, sedan var det nästan dags att åka till jobbet igen och nu sitter jag här.

Än så länge är det lugnt, men man vet aldrig....

4 kommentarer:

Amanda sa...

Att få vakna av sig själv är verkligen guld värt. :) Det händer aldrig i detta hemmet. Jag förstår inte hur vi som är så morgontrötta föräldrar kunnat få ett så morgonpiggt barn!? :)
Idag vaknade han innan 4 och tyckte det var morgon. *gäsp*

Therese sa...

Hoppas natten blev fortsatt lugn, och att du får vila igen dig nu sedan och hinner mysa lite med familjen och njuta av söndagen! Här är det dax att börja blåsa ballonger nu! KRAAAM <3

Therese sa...

Tänk, nu har du din lediga vecka att se fram emot :-) Jag hoppas den blir toppen!!! Massa kramar <3

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Hoppas natten fortsatte i lugnets tecken :)