måndag 11 oktober 2010

.Födelsedagsfirande

I fredags kväll var min syster och hennes familj och grattade mig, eftersom jag imorgon blir ett år äldre. Jag fick ett presentkort på Ittala outlet, tackar och bockar! Precis vad jag ville ha!
Igår var det sedan dags för resten av familjen att komma och gratta och jag fick även då en hel del fint; höstblommor i vackra arrangemang, samt pengar och två kanonfina ljuslyktor av mina föräldrar. Jag fick även en hink med tio liter trattisar istället för en blomma.

Tack alla för dem fina presenterna, blev så glad!

Jag bjöd på hemmagjord smörgåstårta och sedan till kaffet blev det choklad cupcakes med vitchoklad frosting. Mycket uppskattat av alla!


Smörgåstårta nummer 1



Smörgåstårta nummer 2

Nej, nu ska jag gå ner och ta mig en kopp te innan det är dags att fara till jobbet igen.

God kväll!

Inga kommentarer: