tisdag 5 oktober 2010

.Manier av olika slag

Är det ngt som jag har mani på så är det skor och mössor. Jag skulle kunna köpa nya mössor och skor till barnen varje dag. Det spelar ingen roll hur många mössor dem har, det går alltid åt en till =) Varför inte ha en i varje färg och olika mönster och färgkombinationer. Ja, ibland förstår jag inte riktigt på mig själv, men alla har vi våra svagheter.

I år har jag köpt dessa mössor:

En blå härlig mössa till N ifrån Busmonster


Härlig mössa ifrån Nova Star -en blå till N


och en grön till lillkillen....

Har dessutom bett min kära mor att sticka varsin mössa till killarna. Hon gör en kanonmysig mössa som jag älskar, så en sådan till killarna i olika färger vore inte så tokig. Får se om det blir fler än det, men med mig vet man aldrig =)

Har ni några manier, i så fall vad?

Inga kommentarer: