måndag 18 oktober 2010

.Trängsel och folkmassor

I lördags morse klockan tre ringde klockan, hade visserligen varit vaken sedan 02:00, så jag låg bara och väntade på att klockan skulle bli 03:00. Gick upp och satte på en stor kanna kaffe, kokade varm choklad och väntade sedan på mina föräldrar och min syster som snart skulle dyka upp. Egentligen så är det helt galet att frivilligt gå upp så tidigt för att sedan åka till Ullared för att shoppa, men i efterhand kan jag säga att det var värt det =)
Vi hade en toppendag! Mycket skratt och mycket glädje!
Det var sjukt mycket folk, vet inte om jag har varit med om så mkt folk där förut. Det var trängsel, tjuriga människor, barn som skrek och ja, det var galet, men jag är nöjd! Jag önskar bara att jag hade haft med mig ännu mer pengar, hade nog kunnat shoppa hur mycket som helst, framför allt leksaker. Är ändå nöjd, har köpt klart alla julklappar till barnen, samt nästan klar till syskonbarnen, så det är alltid ngt! Det gäller att vara ute i god tid =)

Har känt mig som dagen efter resten av helgen, så trött och slut, men det är värt det.
Igår hann vi med en hel del i hallen, är klar nu med flera av väggarna, så det känns bra. Visst är det mycket kvar ännu, men det går framåt och vi kan redan se en del av resultatet och det blir riktigt fint. Är så nöjd med valet av färger och tapeter, kommer att bli toppen.
Ska lägga in lite bilder sedan när det är klart, sådär strax innan jul eller så =)

Ha en fortsatt skön dag!

Inga kommentarer: