tisdag 26 oktober 2010

.Snabbvisit på IKEA

Tog med mig en kompis och hennes son till IKEA på förmiddagen. Jag hade nämnt att jag skulle dit på förmiddagen så då frågade hon om inte hon kunde hänga på. Självklart kunde hon det, lite sällskap är aldrig fel =) Alltid roligare att gå tillsammans med ngn än att strosa själv, dessutom är det bra med smakråd om man är osäker själv.
Efter lite kaffe här hemma så for vi dit. Som vanligt fanns det mkt fint och jag skulle kunna shoppa en hel del, men det var i första hand en lampa och det hittade jag.
Annat som följde med hem:


Jättefina förvaringsburkar med stjärnor, passar kanon till N´s rum.

Skåpinsats till N´s bokhylla. Vill ha fler, men får börja med två.

Den underbara maskroslampan som ska förgylla trappen. Kommer att bli så läckert!

Hade lite flyt, hittade nämligen lampan på fyndavdelningen nedsatt 300 kronor och det var bara för att det var ett utställningsexemplar. Så man kan säga att jag fick dem båda skåpen med på köpet =)

Ibland ska man ha tur!



Härliga kaffemuggar med stjärnor. Fick bli en till mig och en till mannen!

Ja som sagt, det finns mkt fint på IKEA och jag skulle lätta kunna shoppa för en hel del där, men man ska ha plats för det oxå. Skulle gärna vilja göra om båda killarnas rum och börja om från början, men det får bli en annan gång.


Inga kommentarer: