fredag 15 oktober 2010

.Liten sjukling! =(

Lillkillen mår fortfarande inte bra. Han hostar och hackar och har feber och är inte alls pigg. Han vill inte ens vara uppe och leka och definitivt inte äta ngt och då är det illa. Igår åt han i stort sett ingenting och när han sedan hade lagt sig så vaknade han senare och hostade och hade sedan spytt ner hela sängen. Magsjuka, var det första jag tänkte, men nej, jag tror inte att det var det. Han spydde inget mer i natt, men sedan imorse efter frukosten så hostade han tills han spydde och ngn timme senare var det dags igen och då spydde han bara upp en massa slem. Lilla gubben, lider så med honom! Han är väldigt pipig i andningen och jag har fått ge honom medicin tre gånger redan under dagen. Önskar så att han kunde få bli frisk ngn gång, börjar bli lite jobbigt nu =(

Ja, det är konstigt det där för N har inte alls varit sjuk mycket medan L har varit sjuk från och till i stort sett sedan han föddes. Dessutom verkar det som om det blev värre sedan han började på dagis. Han har väl helt enkelt ett svagt immunförsvar, tråkigt, men sant!

Hade tänkt att få ngt gjort idag, men än så länge vill lillen bara bli buren och vara hos mig, så det är inte så lätt. Dessutom är det ngt fel på datorn på kontoret, så då blir det ju inte lättare. Har en stor hög på kontoret som behöver jobbas undan. Får se om mannen min kan få ordning på datorn under dagen. Tills dess får jag väl sitta här med lillen på armen och hoppas på att han kommer att somna snart så jag kan få ngt gjort.

Ha en bra fredag!
Kramar

Inga kommentarer: