tisdag 5 oktober 2010

.Min önskelista

Om en vecka blir jag ytterligare ett år klokare. Tänk va, åren går!
Känns dock fortfarande som om jag är 20 =)
Har haft problem med att veta vad jag önskar mig, men tillslut så fick jag ihop en liten lista till mannen min.

Jag önskade mig:
- massage


-ansiktsbehandling
- manikyr
- kameraväska
-fotografering -modell för en dag

Allting är sådant som jag gärna vill ha, men som jag inte unnar mig. Det är vardagslyx och jag önskade att jag kunde ta mig själv tid för sådant lite oftare. Det skulle nog dem flesta människor unna sig lite oftare, för vem skulle inte må bra av en stunds massage eller en ansiktsbehandling.

Vad är vardagslyx för dig?

På tal om vardagslyx, nu ska jag sätta mig i lugn och ro och läsa en bok och dricka lite te. Härligt!

1 kommentar:

Therese sa...

Åh håller tummarna att du får något av det du önskar, själv hade jag inte tackat nej till massage eller modell för en dag :-) Önskar dig en fin eftermiddag å kväll <3 KRAM