tisdag 19 oktober 2010

.Turen med sig!

Idag när jag gick in på min blogg hade jag fått en kommentar ifrån Agnes att jag hade vunnit ett presentkort på Liten Correlin på 300 kr. Känns roligt! Har visst turen med mig just nu! =)
Kanske skulle passa på att vara med i lite fler tävlingar när man ändå har turen på sin sida.
Idag är det tråkväder ute, så då passar det bra att vara inne och greja lite. Behöver måla klart listerna till trappen, samt tvätta fönster och byta gardiner. Har ungefär 17 fönster hemma, så jag får nog ta ett rum i taget, för jag har ingen lust att tvätta så många fönster idag.
Om en stund tänkte jag och killarna åka iväg till öppna förskolan och leka lite. Kan vara skönt att killarna får leka av sig lite, så blir dem lugnare på eftermiddagen. Lite stimulans är aldrig fel!

Vad gör ni en dag som denna?

Inga kommentarer: