torsdag 7 oktober 2010

.Min stora lilla kille!

Det är underbart att vara mamma! Det går inte att beskriva med ord.
Alla känslor, all kärlek, det är helt fantastiskt!
Jag älskar mina två killar mer än ngt annat.

N sitter och myser framför tv:n i pyjamas

Ibland önskar jag att jag hade mer tid till att bara vara med mina barn. Speciellt nu när jag jobbar natt, dem dagarna bara springer fram och jag känner inte riktigt att jag hinner umgås med dem. All tid går till att fixa och dona, laga mat, städa, tvätta, natta barn etc. Skulle vilja ha en dag/en kväll då jag bara myser med dem, umgås med dem. Jobbar lika mycket nästa vecka, men sedan är jag ledig några dagar och då ska jag ta tid till att bara vara mamma.

Jag älskar er mina små prinsar! ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Så sant! Vilken fin blogg du har!