torsdag 27 maj 2010

.V is back



Jag vet inte hur många av er som såg serien V när den gick för många år sedan. Själv fick jag inte se den för mina föräldrar, jag var för liten, men jag såg flera av avsnitten hos en kompis. Jag kommer inte ihåg så mkt av den, men jag har för mig att jag tyckte den var bra. Nu har dem kommit med en ny variant av serien i en nyinspelning och jag och mannen har nu sett alla tolv avsnitt av den första delen. Jag vet inte om det kommer några mer delar, men det hoppas jag verkligen. Jag tycker nämligen att det var riktigt bra och jag är såååå nyfiken på att se hur det kommer att fortsätta. Spännande värre!

1 kommentar:

cecce sa...

Hej!!
Kommer ihåg den serien. Den va lite läskig, men jag såg de flesta avsnitten. Kanske är dags att se de nya!:-)

Hoppas du har en fin fredagskväll!
Kram