måndag 10 maj 2010

. Längtan ♥

Idag kommer mina små prinsar äntligen hem! Som jag har längtat! ♥
Det ska bli så skönt att få hem dem igen, har saknat dem såååå mkt! Det har varit så tomt utan dem. Min minsta lilla prins har aldrig varit borta så länge förut, så det ska bli skoj att se hur han kommer att reagera när han kommer hem igen.
Pratade även med mannen min och som det ser ut nu så kommer planet att gå ikväll. Askmolnet var på väg ut över Atlanten, så det verkar lugnt. Håller tummarna! Han skulle inte vara på Arlanda förrän efter tio och sedan har han nästan fyra timmar hem, så runt två-tiden inatt kommer han. Så skönt! Ja, så imorgon är vi samlade allihopa igen, härligt!

Idag har jag ingenting inplanerat. Har fått en läkartid på eftermiddagen, ska få komma och lämna lite prover. Dem vill kolla så det inte är salmonella eller ngt annat skoj. Hoppas att det bara är ngn långdragen maginfluensa eller så.

Hur ser er måndag ut?


Inga kommentarer: