tisdag 4 maj 2010

.Ny dag igen!

Jag hoppas att den här dagen kommer att bli bra. Natten var sisådär, sov lite halvdant och killarna vaknade en del. Har dock fått behålla frukosten, så kanske att det har vänt nu. Hoppas det! Jag hoppas även att N och L klarar sig nu, men det får vi tro på. Det vore inte så skoj att ha barn med magsjuka hemma när jag är själv med dem. Roligare kan man ju ha.
Hade en tid på barnmottagningen idag med L som skulle på astmakontroll, men jag avbokade den. Jag orkar inte gå iväg med honom idag, så vi får vänta på en ny tid. Han har ju inga större problem med astman nu, så det gör ju ingenting! N däremot tycker att det är bra jobbigt med pollen nu. Lilla gubben! Det är mkt värre än förra året och jag ser att han lider av det. Hoppas att han slipper ha det hela sommaren, men vi får väl se. Ska köpa hem lite mer ögondroppar som han kan ta om det blir jobbigt.

Ja idag lär vi inte göra så mkt mer än att bara vara hemma och slappa. Det känns som om vi inte orkar med ngt annat idag. Skulle behöva åka och handla lite, men vi får se hur jag känner mig på eftermiddagen. Mannen min sitter nu på planet till Italien, tråkigt att jag inte kunde följa med. Det hade varit kul, men jobbar man så jobbar man. Det lär bli fler gånger, så kanske att det passar nästa gång.
Ha en underbar dag!

1 kommentar:

Therese sa...

Ja fy för både magsjuka å pollensäsongen!
Gillade du Leilas senaste? Jag är sååå sugen att klicka hem den men vill gärna höra lite recensioner först ;-) Kram