måndag 10 maj 2010

.Massor av prickar

Alltid är det ngt! När mamma och pappa kom hem med killarna så visade det sig att lilleman hade fått vattkoppor. Det hade kommit pang bom och igår hade han inte en enda kopp och idag var han helt prickig. Lilla gubben! Hoppas nu bara att N oxå kan åka på det så jag slipper vara hemma fler gånger. Jag blir galen, nu måste jag vara hemma ifrån jobbet på onsdag och om jag har otur nästa vecka med. Men vad gör man när man har barn och dem är sjuka. Det är bara att gilla läget! Hm, undrar hur han kommer att se ut imorgon. Min lilla prickiga korv!


2 kommentarer:

svintoflickan sa...

Å stackars lilla korv.

hur mår du då..mår du bättre.

min favorit marabou är också den me daim i.

kramis

Sara - Thaison sa...

Jasså jag är inte ensam om att ha prickiga barn. Dock inte samma prickar då. Jag ska ta dem till doktorn idag och se vad han säger. Problemet är att bakterier frodas som bara den i det här klimatet och sår blir lätt stora på nolltid.

Hoppas båda sönerna får vattkoppor nu!

kram