onsdag 19 maj 2010

.Sommaren är här!

Vilken fantastisk eftermiddag det har varit, strålande sol och 20 grader varmt. Härligt! Sommaren är här! =)
Jag och killarna var ute och busade en bra stund när vi kom hem från dagis. N skulle ta ut sin cykel på en gång och cyklade en hel del fram och tillbaka på vägen och efter kom lillprinsen på sin lilla Bobby car. Han hade problem att hänga på, men han försökte allt vill jag lova.
Ja, mer än så har inte hänt idag. Gick och la mig en stund på kvällen innan jag skulle iväg igen till jobbet och nu sitter jag här på jobbet och väntar på att klockan ska bli sju och jag får gå hem igen. Det har varit fullt upp i natt och vi har inte hunnit sitta särskilt mkt hittills. Får se hur resten av natten blir.
Imorgon ska jag iväg och färga håret och klippa mig, kul, kul! Det värsta är att jag har klipptid klockan 10:45 och det innebär att det inte blir så mkt sova för mig, men den som vill vara fin...=)

Nej, jobbet kallar, får skriva mer imorgon! På återseende!

2 kommentarer:

yoursooofine sa...

Hejsan

Therese sa...

Så härligt med en klippning! Även jag borde sätta saxen i håret innan Holger ska döpas... Kram!