fredag 7 maj 2010

.Helt allena!

Har varit i Julita hos mina föräldrar idag och lämnat prinsarna som ska vara där tills på måndag. Jag jobbar hela helgen och mannen är ju som ni vet i Italien, så då får dem åka till mormor och morfar och vara i några dagar. N tyckte det skulle bli jätteroligt att få vara hos dem i några dagar och har pratat om det länge nu. Han fick med sig lite pengar som han ska få handla ngt för, riktigt spännande! Hoppas det kommer att gå bra för dem. Imorgon ska dem upp till Dalarna för att hälsa på släkten och ska sedan vara där tills på söndag kväll, så det blir en hel del som händer i helgen för mina småttingar. Saknar dem redan! Det känns konstigt att vara hemma helt allena, utan varken man eller barn. Skönt att jag jobbar hela helgen så jag inte har tid att tänka efter. Jag kommer bara att sova och äta och jobba. Ja, så kul kommer min helg att vara.

Ska nog försöka lägga mig en stund innan det är dags att dra till jobbet. Kan vara skönt att åtminstone ha vilat en stund, annars kommer det att bli en låååång natt!

Ha en fortsatt trevlig fredag!
Kramar

1 kommentar:

carola sa...

en sån helg skulle jag vela ha:)
Fast jag vet att efter en dag längtar man efter alla igen.

Vad jobbar du med??

Hoppas nu du överlever helgen, passa på att njut lite också.
kram