söndag 9 maj 2010

.Ingen bra dag!

Idag är en sådan dag som jag bara vill ligga kvar i sängen och inte komma upp igen. För det första har jag haft problem efter magsjukan i början av veckan. Jag har mått illa från och till (jag är inte med barn), har fått hemska kramper i magen, samt diarréer. Det har inte varit så illa, men i natt eller tidigt på morgonen så eskalerade det och jag har haft jättejobbigt och det har bara runnit ur mig. Trevligt samtalsämne eller hur! Har gått ner över två kilo nu dem senaste dagarna, har inte ngn vidare aptit, så det kan ju bero på det oxå. Jobbigt! Pratade med sjukvårdsrådgivningen idag som tyckte jag skulle kontakta min vårdcentral imorgon, så jag får väl göra det då. Hoppas det vänder snart! Jag känner mig helt slut, vill mest bara sova.

För det andrasaknar jag mina små prinsar så det gör ont. Vill bara krama dem och ta dem till mig. Tur att dem kommer hem imorgon. Har pratat med mamma både igår och idag och det har gått kanon. Det har tydligen inte alls varit några problem och hon sa att det var enkelt att ha hand om dem, dem bara är! Det känns bra! Mina små killar! Ni är saknade!

För det tredje
så hörde mannen av sig förut idag och berättade att han inte kunde komma hem pga askan. Flyget var inställt och har dem tur så kan dem komma hem imorgon, men det beror på hur askmolnet flyttar sig. Ligger det över Tyskland då som befarat kan dem inte komma hem. Usch, det var precis vad vi hade befarat innan han åkte och nu blev det så. Jobbigt! =( Jag som hade sett framemot att få träffa honom ikväll eftersom jag inte ska jobba i natt, men så blev det inte.
Nåja, jag är i alla fall glad över att jag har en sådan underbar man som jag älskar över allt annat och att vi har välsignats med två fina små killar.
Jag älskar er!



Inga kommentarer: