måndag 17 maj 2010

.Snart slut på högen!

Har varit ute och staplat ved medan lillkillen har sovit. Datorn strulade lite så jag kunde inte jobba på kontoret som var tänkt, men lite nytta har jag ändå gjort. Nu börjar jag se slutet på högen i alla fall. Nja, slutet och slutet, men det är mindre än hälften kvar, så vi är på god väg. Får se om jag kan stapla lite mer när jag har hämtat N ifrån dagis. Det beror lite på vilket humör han är på. Han brukar vara helt slut när han har varit på dagis, så vi får väl se. Vi har i alla fall fått ett toppenväder nu, kanske att sommaren är på väg ialla fall. I love it!
Lillkillen sitter och äter lite lunch, fick väcka honom så han hinner äta innan vi ska hämta storebror. Sedan lär vi vara ute ett tag, så det är bäst att ha lite mat i magen då.

På återseende!

Inga kommentarer: