onsdag 19 maj 2010

.Från brunett till blondin

Blev riktigt nöjd med klippningen idag, men har fortfarande inte helt vant mig vid färgen, men det kommer väl. Var i alla fall glad att min frisör var tillbaka efter sin mammaledighet. Har haft henne i flera år nu och vill inte ha ngn annan frisör. Trivs jag bra med färgen så kommer jag att bli ännu ljusare nästa gång jag går till frisören.
Känner av att jag inte har sovit så mkt i dag, men det får bli en tidig kväll ikväll istället. Måste dock se Grey´s Anatomy innan det blir sängdags.

Idag har det varit en härlig dag, värme, sol, lek och bus. En underbar dag med mina killar! =) Båda killarna har lagt sig nu och förhoppningsvis så sover dem gott, men man vet aldrig. Imorgon är det dags för dagis igen och jag har jobb att sköta på kontoret. På eftermiddagen får vi sedan besök av en dagiskompis till N och hennes mamma. Trevligt!
Nej, nu ska jag bara ta det lugnt ett tag innan det är dags för tv.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!
Kramar

Inga kommentarer: