tisdag 11 maj 2010

.Underbara tisdag! =)

Har haft en underbar dag idag med strålande sol och blå himmel. Har umgåtts med mina barn hela dagen och jag kan bara konstatera en sak, dem är underbara och jag är så tacksam att dem är mina!
Mannen kom hem vid lunchtid och gissa om jag var glad att se honom. Har längtat så! Han hade köpt med sig presenter i form av en parfym som doftade ljuvligt: Laura Biagiotti: Donna. Den luktade så gott! Fick oxå en jättefin tröja, som var helt min stil. Han kan allt min man!
Barnen fick oxå presenster, N fick en egen klocka och han var så stolt när han fick på sig den. Han kom och visade upp den flera gånger. Lilla gubben!
Vi har varit ute den största delen av dagen trots vattkoppor och annat kul, men lillkillen har inte haft feber i alla fall så det är skönt. Ska bli spännande att se om N åker på det, men än så länge har han inga prickar. På sätt och vis hoppas jag att han slipper, men samtidigt vore det skönt om båda kunde få det på en och samma gång så man har det gjort.

Mannen är uppe och lägger N och L sover redan, så det ser ut som om vi kan få en myskväll tillsammans bara vi två. Härligt!
Ska sätta på lite kaffe nu och sedan sätta mig en stund vid tv:n.
Hoppas ni har en underbar kväll!
Kramar

Inga kommentarer: