torsdag 27 maj 2010

.Skor i mängder

Är det ngt jag är svag för så är det skor. Jag skulle kunna köpa nya skor varje dag och ändå skulle jag känna att det var några som saknades =) Jag vet, det låter inte normalt, men alla har vi våra svagheter.
Var förbi skopunkten idag och köpte tre par skor, ett par gympadojor till lilleman samt ett par sandaler och ett par gympaskor till N. Blev riktigt nöjd med inköpet. Nu har alla skor till sommaren, känns bra!





Var även på blomstermarken och köpte lite blommor att ha på verandan. Det blev två stora amplar med petunior samt en stor ampel med jordgubbar. Kanske att vi kan få lite jordgubbar i år. Det är ju aldrig fel!
Innan vi åkte och handlade skor så åkte vi förbi Media Markt och tittade lite. Dem öppnade vid Marieberg idag och hjälp vilket kaos. Det var såååå mkt folk, med det gick ganska bra ändå. Hittade bla några filmer som jag köpte. Tänkte ta med mig mannen dit en dag i helgen så vi kan titta tillsammans. Skulle bla behöva införskaffa oss en ny tvättmaskin som tar 7-8 kg och det fanns ju några att välja på =).

Inga kommentarer: