torsdag 15 oktober 2009

.Hemma hos

I tisdags på eftermiddagen åkte vi hem till kompisen C och L och lekte. C ringde efter lunch och frågade om vi hade lust att ses ngt och det hade vi ju förstås. N älskar verkligen L och pratar mkt om honom och som vanligt lekte dem bra. Dem är så söta tillsammans. Tänk sedan när L är så stor och kan vara med dem. Då blir det full fart! Vi fikade, pratade och hade allmänt trevligt!
Igår var vi först på rim och ramsor på fm och sedan gick vi direkt därifrån till liten och stor där vi fikade, sjöng och åt lunch. Efter det var det dags att bege sig hemåt så L kunde få sova lite. På eftermiddagen skulle min kära far ha kommit över en stund, men så blev det inte så då åkte jag och killarna iväg en sväng till Marieberg istället och tittade lite. Jag hittade en kanonsnygg skjorta till N på rean, skoj! Hittade mkt kläder som jag ville ha, men eftersom jag ska till Ullared på lör så tyckte jag det var dumt att köpa för mkt. Köpte med mig ett Happy Meal till N innan vi åkte, han blev sååå glad =) Hem och slängde i mig lite mat och åkte sedan iväg och tränade lite. Jobbigt, men skönt!
Idag har jag oxå varit iväg och tränat på morgonen, mamma-barn gympa. Idag var det värre än det brukar, men sååå skönt efteråt. Ja och nu är det dags att gå ner och städa även om det är tråkigt! Bäst att passa på medan barnen sover.
Hoppas ni alla får en kanonmysig dag!

Lite mer bilder:




L i nya kläder från me and I, visst är dem söta




N i sin favorit mössa, han älskar verkligen den och vill gärna gå med den på sig inomhus


N hemma hos kompisen L



Busungen L hemma hos dem




Min lilla solstråle L hemma hos C och L.

Inga kommentarer: