måndag 6 december 2010

.Sååå tråkigt!

När jag satt och letade bilder ifrån L´s ett-års dag så inser jag att alla bilder är borta ifrån hans kalas. Sååå tråkigt! Hoppas verkligen att vi kan hitta dem igen, annars har vi inga bilder ifrån hans första födelsedag och det är ju en av dem största.
Jag förstår inte var dem kan ha tagit vägen, men jag hittar dem inte på datorn bland alla andra kort. Vi brukar ta säkerhetskopior titt som tätt så jag hoppas att dem finns där, annars vet jag inte vad jag gör =(


/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Men oj, håller tummarna att ni hittar dem!!!! Å ett fösenat grattis naturligtvis till honom <3 Hoppas ni får en fin dag i snön, blev allt lite avis på din "egentid" med mat å bio med vän, sådant behövs i bland! Och en tripp till Jul på Liseberg förstår jag också glädjer dig! KRAM