torsdag 9 december 2010

.Sugen på natten

Det värsta med att jobba natt är att jag blir så sugen på olika saker. Jag skulle kunna äta hela natten om jag fick. Oftast fikar vi runt elvatiden och då blir det som oftast en kopp te och två mackor och vissa nätter äter jag även frukost runt klockan 04:00, men det är inte varje natt.
Som tur var så händer det inte så ofta att vi äter onyttiga saker, men inatt är en sådan natt. En av arbetskamraterna har fyllt 50 och hade med sig tårta samt att vi hade fått en stor låda med skumtomtar ifrån en patient och det var dem godaste, ifrån Cloetta.



Jag vet att man inte borde äta på natten, men det är svårt att låta bli, speciellt när det finns ngt så gott som skumtomtar =)
Innan julen är slut så lär jag väl se ut som en skumtomte som jag håller på.


/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Ja juleskum är svårt att motstå... *ler* Å håller tummarna du får ditt besked i dag!!! Kram