torsdag 30 december 2010

.Tillbakablick!

Snart är det nytt år och man tittar tillbaka på året som gått och försöker att minnas vad som har hänt.



Januari - mycket snö, pulkaåkning, stora grabben fyllde tre.




Februari- snön ligger vit, vilken vinter det var.
Snöskottning, längtan efter våren.



Mars - vi firar påsk med god mat, pyssel och mycket godis.
Våren närmar sig, mannen fyller år.



April- många mysiga vårdagar, jag börjar jobba igen efter ledigheten, lillkillen börjar på dagis.



Maj - sommaren är på intågande, blommorna blommar, det är härligt ute!



Maj är även månaden då jag genomgår en förvandling och går från att vara brunett till att bli blondin.


Juni- sommaren är här! Jag och killarna njuter av livet, är hemma varje dag med dem.


Juli - resan till Danmark, sol och bad, legoland.
Semester med familjen och syster yster. Trevligt! Jag och mannen firar även 6-årig bröllopsdag.



Augusti- månaden då min stora kille förvandlas från en vanlig pojke till att bli spindelmannen =)
Jag åker till Finland med jobbet, vi har sjukstuga gånger flera hemma.


September - jag och mannen åker till Turkiet på semester, barnen är hos mormor och morfar.


Oktober - jag blir ett år äldre, vi firar halloween och pysslar.



November - vi bakar och pysslar och förbereder julen.
Kalas x flera och mycket lek och bus.

December - lillkillen blir två, vi åker till Göteborg.
Julfirande och mycket jobb
.
Nu ser jag framemot ett nytt spännande år med allt vad det nu innebär. Mot nya äventyr, ett gott år 2011!

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Vilken underbar sammanställning av ditt 2010, alltid lika roligt att kika in här! <3 GOTT SLUT!