onsdag 8 december 2010

.Nedräkning gäller!

Nu är det bara en dag kvar och sedan får jag besked ifrån skolan om jag har kommit in eller inte. Spännande! Håller tummarna för att det kommer att gå bra =)
Har precis hämtat barnen ifrån dagis och ska snart bege oss ut igen. N har avlsutning på sin gympa idag så då blir det fika och annat skoj. Det värsta är bara att ta av och på alla kläder på två barn, men vad gör man inte.
Mannen ringde dessutom och sa att han blir sen ikväll så jag får väl fixa mat och lägga barnen själv kan jag tro. Nåja ,det brukar bli bra, får slänga ihop ngt som går snabbt och lätt.
Ska till jobbet ikväll igen, en natt till bara och sedan är jag ledig igen ett tag. Vilken lyx, är lite bortskämd med att vara ledig så mycket. Undrar hur det blir till våren om man ska plugga, då lär det bli andra bullar som gäller.
Nej, dags att packa väskan och sedan ta på barnen sina kläder igen, inte så populärt kanske.

På återseende!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: