onsdag 15 december 2010

.Ingen mer napp

Nu finns det inga mer nappar härhemma. Jag har ingen bebis längre! Det känns både bra och konstigt, men mest skönt! Mina killar börjar bli stora nu.
Vi tog bort nappen ifrån lillkillen igår och än så länge har det gått bra. Han gnällde lite igår när han skulle lägga sig, men efter en stund så somnade han och sedan har han inte frågat efter nappen något. Det är bra gjort! Hoppas det fortsätter att gå lika bra resten av tiden oxå.

Tänk va, min lilla kille har slutat med napp, nu har jag ingen bebis längre =)
Ja, det har gått förvånansvärt bra, så jag håller tummarna för att det fortsätter lika bra. Han är så duktig min lilla prins!


/ Mrsfunky

1 kommentar:

freja sa...

fina nappar! :D vi ska oxå börja vänja bort nappen snart här hemma.. har bara inte tagit tag i det..