lördag 18 december 2010

.Lättare än vad jag trodde

Än så länge har det gått riktigt bra för lillkillen att vara utan napp. Han är så duktig och har knappt frågat efter nappen någonting. Häromkvällen när jag var borta hade han visst frågat efter den, men både igår och idag har han inte nämnt nappen. Min lilla kille, så duktig! Jag trodde att det skulle bli jobbigare, men det har ju gått kanon.
Ja det har hänt mycket med lillkillen på kort tid. Han har börjat gå ordentligt, han pratar en massa. Det kommer nya ord hela tiden och han börjar sätta ihop orden till meningar. Han är ingen bebis längre. Önskar bara att han kunde lära sig gå på pottan igen, men vi får ta en sak i taget. Vissa dagar går det riktigt bra, medan andra dagar inte alls. Ska försöka ta tag i det där ordentligt tills nästa sommar.
Nej, nu ska jag gå och ta mig en äggmacka och en kopp te.
På återseende!

/ Mrsfunky

2 kommentarer:

cecce sa...

Vilken duktig kille! De lär sig snabbt de små liven:-)
Vips så är de stora:-)
Det gäller att ta vara på tiden...

Stor kram

Therese sa...

Vi plockade bort lurans napp nu i helgen, eller snarare hon själv då hon gav den till trollen *ler* Hoppas det går lika lätt som för er... Å ha nu en fin jobbnatt innan du går på ledighet i veckan <3 KRAM