lördag 25 december 2010

.God Jul!

God Jul!

Hoppas att ni alla har haft en underbar jul hittills och att ni får en fortsatt trevlig helg med nära och kära. Själv sitter jag på jobbet, trött, men glad. Har haft en underbar julafton, även om jag tycker att den slutade lite för tidigt. Men, men, någon måste ju jobba oxå =)
Åt en god frukost hemma som bestod av risgrynsgröt och skinkmacka. Killarna fick sedan varsitt paket innan vi packade bilen och åkte hem till mina föräldrar där vi skulle fira jul med min syster och hennes familj, samt mina två bröder. Trevligt, trevligt! God mat, fika, gemenskap, julklappar, skratt och prat, mer fika. Ja kort och gott en mysig och trevlig dag!

Åkte sedan hem och delade ut våra julklappar och minen på barnen gick inte att ta miste på. Vilken lycka, dem var i himmelriket! Båda blev så glada för alla presenter och jag själv med. Jag fick allt som jag hade önskat mig, vilken julafton!


Jag fick bland annat:


Underbara ringar ifrån Miss Dee

Dem hade inte riktigt dem jag ville ha, men det var bara att byta och beställa hem dem jag ville. Oj vad glad jag blev, precis vad jag ville ha. Min man är såååå underbar!


Filmen Eclipse i blu-ray

Har längtat efter att få se den länge nu, så första kvällen jag är ledig nu då vet ni vad jag gör =)



Mjuka härliga fårskinnstofflor, perfekt till mina frusna fötter.

Jag fick även en pyjamas och ett nattlinne, en kameraväska till min kamera, samt en stekpanna och en termos i julklappsbytet hos mina föräldrar.

Ja, jag är så glad över alla julklappar, snacka om att mannen skämmer bort mig =)

Nej, nu ska jag sätta mig framför tv:n en stund och äta choklad och dricka julmust. Lite måste man ju få unna sig trots att man jobbar.

Fortsatt trevlig helg!

/ Mrsfunky