fredag 31 december 2010

.Ett gott nytt år!

Gott Nytt År!!!!





Snart är det nytt år och allt vad det nu innebär. Ett nytt år, 2011, nya äventyr, nya upplevelser, födelsedagar, kanske nya vänner, nya bekantskapheter, semester, etc...Ett år att se framemot!

Ett gott nytt år
(av Ingemar Olsson)

Var gång ett år har gått till ända
Ett gammalt år har tagit slut
Så undrar jag vad som ska hända
Och hur det nya året kommer att se ut

Ett gott nytt år i alla land
Ett gott nytt år i Jesus namn
Jag tror och hoppas och förstår
att ett år med Jesus blir ett gott nytt år

Ännu ett år när barn ska födas
till denna värld, där alltför många dör
Låt oss förhindra att någon dödas
Visa kärlek och kämpa för

Ett gott nytt år ...

Vi väntar på ett freden rike
där Gud är pappa och Jesus kung
Där alla är varandras like
Vår gamla värld blir evigt ung

Ett gott nytt år ...



Gott Nytt År!

Jag önskar er alla en underbar nyårsafton och ett gott nytt år! Tack för året som gått, hoppas ni vill fortsätta att följa min vardag. Ni förgyller mitt liv!



/ Mrsfunky

Inga kommentarer: