måndag 27 december 2010

.Måndagslista

Idag måndag är jag glad för:

-att jag är ledig i några dagar nu och får mysa med min familj

-att vi har haft en underbar jul trots att jag har jobbat

- jag har varit snäll i år och fått precis vad jag önskat mig i julklapp

- att vi på nyårsafton ska fira tillsammans med min kära syster och hennes familj, trevligt, trevligt! =)

-att jag har världens mest underbara man och barn. Jag älskar er! ♥

-att jag får vara mamma till världens mest underbara små killar.





Önskar er en fortsatt trevlig måndag och en skön vecka!



/ Mrsfunky

2 kommentarer:

cecce sa...

God fortsättning till dej med!!
Av dina julbilder att döma ser ni ut att ha haft en riktigt fin jul!

Härlig måndagslista! Man har såmycket att va tacksam över:-)

Ha det så gott!
Kram

Jenny sa...

Tack för att du förygller mina måndagar! Passar på att redan nu önska ett riktigt gott nytt år! Kramar i massor / Jenny