torsdag 23 december 2010

.Dagens små busungar

Min stora grabb är bra förväntansfull inför julen och har pratat en hel del om det. Han berättar vad han tror han ska få i julklapp och att tomten kommer komma med mycket paket. Tyvärr blir det ingen tomte i år,jag har sagt att tomten kommer när han sover och att han kommer först till oss. Hoppas han tror lite på det ialla fall och inte blir alltför besviken när han inte får träffa honom live.


Allvarlig kille tittar på barnprogrammen

Dem senaste veckorna har N varit så mysig och inte alls så där trotsig som han var ett tag. Han har fantasi så det heter duga och han leker och leker och leker, både själv, men ofta med sin lillebror som han älskar så högt.




L sitter med sin lilla hund

L ska gosa och pussa alla sina leksaker nu och framför allt sina djur som han har. Han har kommit in i en riktig gosig period nu och kan gärna komma och kramas och pussas och bara mysa. Det är kärlek! ♥


Bäst att hålla i hunden hårt så den inte smiter =)

Jag älskar mina små killar så enormt mycket, dem förgyller mitt liv på ett sätt ingen annan kan. Vilken glädje, vilken skatt!

♥ Kärlek♥

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: