måndag 13 december 2010

.Göteborg- helgen i bilder

Hade som sagt en underbar helg i Göteborg, så mysigt! Barnen skötte sig bra och jag var en stolt mamma efteråt. Dem klagade ingenting, varken på dit eller hemvägen och därnere gick det lika bra. Mina duktiga små killar. Liseberg var riktigt mysigt och det lär säkert bli fler turer dit runt julen.

Lite bilder:

N åker flygplan samt står och tittar ut över vattnet.
N myser med sin giraff i sängen på rummet

N sitter uppe i fönstret och tittar på båtar

Jag på Liseberg

Jag och vagnen. Mysigt med alla lampor! =)

L håller på och leker med alla lampor i rummet.

L myser med popcorn i sängen på rummet

Min underbara man och L på Liseberg

Så vackert med alla lampor


/ Mrsfunky


1 kommentar:

Therese sa...

Oj så mysigt ni har haft det, allt lite avis ;-) Och du blev sååå fin i håret <3 Bamsekram till dig!