måndag 20 december 2010

.Måndagslista

Idag måndag är jag glad för att:

-jag nu är ledig några dagar innan jag går på igen

-det är julafton på fredag- längtar!

- vi har köpt klart alla julklappar så jag slipper trängas med alla andra i veckan

- det har gått så bra för lillkillen att vara utan napp

- vi imorgon tisdag ska ha en barnfri kväll och gå på bio

- jag har sådana mysiga små killar som jag älskar såååå högt! ♥

- jag har världens bästa man, make, pappa till mina barn! Du är guld värd! ♥

- vi ikväll ska sätta upp granen och klä den. Mysigt!





Önskar er en fortsatt trevlig måndag och en skön julvecka!

/ Mrsfunky

4 kommentarer:

Helena Ljunggren sa...

Hoppas att du får en fin vecka!

Therese sa...

Så mysigt att ni ska klä granen, det väntar vi lite till med, annars river nog Bogge den innan jul ;-P Ikväll blir det istället julmust, julgodis och Ernst för hela slanten! KRAM <3

Agnes sa...

Vad mysigt med julgranspyntning! :)
Kram Agnes

cecce sa...

Vilken positiv och härlig måndagslista!!
Kram