tisdag 14 december 2010

.Mot nya mål!

Fick ett positivt besked idag angående min utbildning. Jag kommer att få hela utbildningen betald, så nu är allt klart. Jag kommer att börja plugga till våren, den 24 januari börjar mitt nya äventyr, målet= barnmorska.
Sååå spännande! Det känns riktigt skoj, även om jag kommer att vara så nervös. Ja, till sommaren 2012 är jag klar barnmorska, känns fantastiskt roligt!
Vilken utmaning, ett riktigt äventyr!
Tänk att jag ska få vara med att förlösa små barn, känns overkligt, men jag längtar!
Ja, livet tar nya vändningar och det positiva sådana. Nu avslutas ett kapitel i mitt liv och nästa tar vid. Coolt!


/ Mrsfunky

3 kommentarer:

Carolina sa...

Grattis - ta en titt i min blogg. :-)

Johanna sa...

Så roligt! Jag hade ju också sökt men kom inte in...söker på nytt ny på våren. Det är ju liksom mitt drömyrke har varit det från jag var barn ;) Grattis! Så roligt, spännade och intressant! kram <3

Therese sa...

Kul! Det är du värd!! Kram