torsdag 23 december 2010

.Dan före doppardagen

Idag är det dan före dopparedagen och som vanligt tycker jag att det känns helt konstigt att det faktiskt är julafton imorgon. Har nog inte riktigt förstått det ännu. Känner mig lugn inför julen, har allting klart. Ska bara städa det sista så kan man ta och njuta sedan, ialla fall en stund tills man ska till jobbet. Har lite ångest över att jag ska jobba hela julen, får bara vara ledig imorgon och sedan jobba resten. Känns tråkigt, men jag får njuta av den tiden jag är hemma.

Som sagt har inte så mycket kvar att göra idag vilket känns skönt. Ska försöka jobba undan lite på kontoret så jag slipper sitta med det under julen och mellandagarna. Jobbade en hel del igår, men har lite kvar tills idag.
Ikväll blir det till att griljera skinkan och sedan avnjuta en god härlig skinkmacka till kvällens uppesittarkväll.

Vad gör ni en dag som denna, har ni fullt upp?

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: