tisdag 21 december 2010

.Skön julmusik

Finns det ngt mysigare när man fixar och donar till jul än att lyssna på riktigt bra julmusik. Det finns många bra julskivor, men jag har några favoriter:


Julsånger på norska, sååå vackert!

Stämningsfull och vacker skönsång

En underbar röst och härliga julsånger, bra kombination



Den bästa av dem alla, älskar den här skivan

Även denna skiva är bra, men första är mkt bättre.

Som sagt, det finns många bra julskivor, men dessa fem är mina favoriter.

Har ni ngn favoritskiva till jul och i så fall vilken?



/ Mrsfunky

3 kommentarer:

svintoflickan sa...

Å tack:-)ler.

jag gillar carolas jul och sen nån absolut christmas cd men den vet jag inte hur man får tag på den..
tror mamma hade den när jag var yngre.

kramis

jenny sa...

Åh jag håller med och jag bara älskar Peter Jöbacks skiva, jag har haft den varje år senaste åren med undantag för de två senaste när vi flyttade till nya huset för skivan har försvunnit någonstans i flytten och husbygget :-(

Ha en fin dag och riktig god jul, kram Jenny

Ps: Har du inte hunnit tävla ännu så tävla gärna om biljetter till IDOL deltagarnas första Sverige turné + en meet and greet med alla 11 IDOLERNA - http://jennyn.se/2010/december/vinn-biljetter-till-idolturnen-inkl-meet-and.html ♥

cecce sa...

Älskar också julmusik och alla de skivorna är underbara. Har dock inte lyssnat på den norska gospelskivan,

Tack goa du för awarden!! Det värmer!!
Jag tar den med mej till andra sidan jul, för jag skriver nog mitt sista inlägg i dag eller i morgon innan jul. Sen tar jag lite ledigt här i bloggvärlden.

Önskar dej en riktigt god jul!!

kram