måndag 6 december 2010

.2-års kalas

I lördags var det dags för L´s 2-års kalas. Tänk va, min lilla prins är redan två. Åren går fort! Började tidigt att fixa och dona till kalaset och det var bra stressigt ett tag, men tillslut så hann vi klart. Det blev en trevlig kväll med en massa folk och L var alldeles slut efteråt.
Vi var 14 vuxna och 13 barn, men det var inga problem alls. Det gick hur bra som helst =)

Lite bilder från kalaset:



N äter tårta, flera av gästerna, samt tårta nummer ett


Dem andra två tårtorna. Den med Musse gjorde jag, den andra hade jag beställt av en bekant.



Min mamma och min systerdotter, samt dagens födelsedagsbarn


L öppnar paket samt mumsar pepparkaka.



L sitter och väntar på fika



L i pappas knä, med en av presenterna. L öppnar ett paket.




L med nya boken, samt några av gästerna.

Tack alla som var med och förgyllde L´s dag! Han blev superglad för alla fina presenter!



/ Mrsfunky

Inga kommentarer: