tisdag 28 december 2010

.Rea, rea, rea

Var en sväng till Marieberg på förmiddagen för att titta lite. Hittade en del kläder både till mig och killarna. Köpte bla en vårjacka och en fleecejacka till lillkillen på Polarn och Pyret.

Köpte en vindfleece fast en knallgul, så läcker!

Den här jackan köpte jag fast i blåa nyanser, blårutig oxå sååå fin!


Sedan blev det några tröjor och mysbyxor till killarna på Lindex, samt några tröjor till mig på JC. Blev nöjd med inköpet. Tyvärr tycker jag inte att rean nu är lika bra som när man var yngre. Det känns som om det blir sämre för varje år och att man knappt hittar ngt man vill ha. Vem vet, kanske är det inte rean som blivit sämre utan jag som blivit kräsnare =)

Har precis avslutat lunchen (sent omsides) och väntar nu på att lilleman ska vakna och äta lite så vi sedan kan ta på oss och gå ut till pulkabacken. N har tjatat hela dagen om det, så bäst att få honom tyst.

På återseende!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: