onsdag 29 december 2010

.Små gottegrisar

Båda mina små killar är små gottegrisar, men N är lite kräsen på både godis och snacks. Han äter inte så värst mycket. Favoriterna om han får bestämma är popcorn i snacksväg och Ahlgrens bilar eller Haribo nappar i godisväg.


N med godispåsen han fick av farmor och farfar

L mumsar godis

L äter allt både i matväg och godisväg. Jag gav honom en romrussin och han älskade den: mmm, nam, nam, sa han. Ja, han äter allt!

Har haft mina föräldrar samt svärföräldrarna här idag på lite minijul. Vi åt potatisgrätäng och marinerad vildsvinsstek, med sallad och sedan kaffe och en massa choklad. Eftersom inte J junior var hos oss under julen så firade vi lite jul med honom idag. Han blev så glad för alla presenter, kul att se.

Nej, nu ska jag gå och fixa ngt att äta till mannen och mig och sedan ska jag snart bege mig till jobbet. Tråkigt att jobba igen, men nu jobbar jag bara två nätter och sedan är jag ledig nästan en vecka, så det är skönt.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: