torsdag 2 december 2010

.Vacker vinterdag!

Solen skiner, det snöar lite lätt och det är ca 19 grader kallt. Inte väder för att vara ute kanske, men vilket vackert väder! Det är helt otroligt fint ute och jag skulle gärna ta på mig kläderna och gå en sväng och ha med mig kameran. Vinter när det är som bäst! Skulle dock önska att det vore lite varmare, men till helgen skulle det visst bli mildare igen, bara ca 5 minusgrader.
Har varit och storhandlat nu på förmiddagen. Hade en hel lång lista med saker som skulle köpas till helgen, bäst att passa på idag. Fredagar brukar inte vara så roliga att handla på. Killarna skötte sig utmärkt, blev bara så otroligt irriterad på vår bil igen. Vi har haft problem med framdörrarna. När det är kallt så vill dem inte stängas så man får låta bilen bli varm i ca 15 minuter först (bilen är från 2009). Inte lite irriterande, speciellt när man ska iväg och har bråttom. Satte in lillkillen ifrån min sida och när vi kom fram och jag skulle ta ut honom, ja, då går inte dörren att stänga. Bilen hade bara gått i ca trettio minuter. Snacka om att man kan bli tokig då. Har fått tid för att lämna in bilen på mån, så sedan kanske det blir ordning på det igen.
Ska ta och fixa lite lunch till killarna och sedan ska det målas lister. På eftermiddagen ska vi till en kompis och hennes två små barn. Mysigt! Ska passa på att gosa ordentligt med hennes lilla dotter. Mysigt! =)

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: