söndag 1 augusti 2010

.Vår bröllopsdag!

Igår firade vi vår 6:e bröllopsdag. Tänk att det redan har gått så många år sedan vi gifte oss! Otroligt! Oh tänk va, jag älskar min man lika mycket nu om inte mer. Jag älskar att dela mitt liv med honom, han är min andra hälft, min livskamrat, min bästa vän!


Jag älskar dig min underbara man, tack för att du blev min!




Ett liv för mig

Kan jag få skänka dig en ton och samtidigt dela den med dig,
en önskan jag har och jag känner ditt svar, vi behöver inga ord.

Kan jag få skänka dig min tid och vill du sen dela den med mig.
I säkert förvar nu mitt hjärta du har och varje stund jag är med dig så vet jag att min dröm har blivit sann.

Refräng:
Ett liv för mig är ett liv med dig.
Doften av dig hår, varje liten tår gör mig mera säker på
att ett liv för mig är ett liv med dig.
Jag kommer alltid, alltid att älska dig.

Kan jag få skänka dig en ros, en vacker och annorlunda ros.
Den finns bara i vår blomfantasi men varje morgon slår den ut.

Kan jag få skänka dig en ton som alltid ska spela inom dig.
Försiktig men fri klingar vår melodi och när den stilla flyter bort då vet vi att vår dröm har blivit sann.

Ett liv för mig är ett liv med dig.

Det var en av sångerna som vi hade på vår vigsel, den är så fin.

♥♥♥♥♥♥♥


Vi hade gärna velat skaffa barnvakt igår och hitta på ngt mysigt, men det är inte alltid så lätt att fixa barnvakt, så det fick bli mys hemma istället. Vi lagade god mat och satt och avnjöt tillsammans och sedan myste vi i soffan framför filmen Twilight, den var riktigt bra!

Till förrätt åt vi räkmacka och sedan till huvudrätt fixade vi oxfilé med potatisgratäng och rödvinssås och sallad. Väldigt gott!

Vi hade en mysig och trevlig bröllopsdag!



Förrätt: räkmacka



Huvudrätt: Oxfilé och potatisgratäng med rödvinssås




Inga kommentarer: