onsdag 25 augusti 2010

.Otursdag!

Idag har det varit en riktig otursdag för mina killar. Lillprinsen klättrade upp i storebrors säng och for sedan ner i golvet. Han fick en härligt stor och blå bula mitt i pannan. Aj, aj, aj!
N ramlade över sin bil och slog ansiktet i bilen så han fick blåmärken på tre ställen i ansiktet. Aj, aj, aj! Ja, mina små killar har verkligen haft otur idag. Stackarna! =(
Annars har det varit en bra dag. Det hade gått riktigt bra på dagis idag för båda killarna, men dem var bra trötta när dem kom hem.
N har dock varit väldigt trotsig dem senaste dagarna, vet inte om det är fyraårs trotsen som har kommit eller vad det är, men ibland tror jag att jag blir tokig på honom. Han driver mig till vansinne vissa dagar, min lilla prins. Min lilla älskling!

Nej, nu ska jag ta mig en stor kopp te och sedan mysa framför tv:n med min älskade man. Imorgon åker jag till Åbo med jobbet i två dagar, kommer att sakna mina älskade killar, stora som små. Kommer hem sent på fredag, efter midnatt ngn gång.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig vecka. Ha det gott!
Kramar

1 kommentar:

cecce sa...

Stackare...att ramla och slå sig är inte kul men tyvärr ganska vanligt vid en viss ålder. Speciellt smågrabbar...tur att de är tåliga.
Hoppas du har det bra i Åbo!!

Kram