tisdag 17 augusti 2010

.En sons första kärlek

Dem säger att en sons första kärlek är hans mamma och jag tror nog att det ligger lite sanning i det. På den sista tiden har N blivit väldigt gosig och vill gärna tala om hur mycket han älskar mig. Han kan överrösa mig med pussar och kramar och vill gärna vara nära. Igår när jag hämtade honom ifrån dagis så sprang han emot mig och kastade sig om halsen på mig och sa att han älskade mig. Jag fick fullt av pussar och kramar av honom.

Snacka om varmt välkomnande! =)

Finns det ngt större än kärleken till sina barn. Det är en gåva, ett mirakel!




3 kommentarer:

Therese sa...

Ja nog är det underbart den oändliga och ovillkorslösa kärleken till/från ett barn. Det är verkligen guds gåva att få barn... Önskar dig en fin dag, här skiner solen så jag ska ut och promenera å njuta av det vackra vädret <3

floosan sa...

Håller med det, gäller att njuta så länge det varar!=)

diana sa...

Håller helt med, visst är det underbart att vara mamma!? =) KRAM