fredag 6 augusti 2010

.Nu har vi fredagsmys!

Japp, barnen sitter i soffan och myser med varsin skål popcorn och tittar på filmen Bilar. Mysigt värre! =)


Mannen min gick istället ut till garaget för att meka med sin nya leksak, så han lär jag väl inte se så mkt mer ikväll =)

Själv håller jag på att koka en laddning med rabarberkräm till frukosten imorgon. Barnen älskar det så jag tänkte att det skulle kunna passa dem imorgon när farmor och farfar kommer och ska vara barnvakt.
Mannen och jag ska ner till Alingsås på en dag med föreläsningar och seminarier som handlar om "frihet i Kristus" och om försoningen mellan Gud och människa. Det ska bli riktigt intressant och jag tror och hoppas på en underbar dag!
Idag har vi haft en skön dag. Hade besök av en kompis och hennes två barn på förmiddagen, men sedan har vi inte gjort ngt mer än att bara slappa och vara hemma. Vi tog en snabbtur till Bauhaus för att kolla på en ny ytterdörr, men vi får ha kvar vår gamla ett tag till, vi hittade ingen som var bra.
Nu ska jag gå och mysa med killarna. Hoppas ni får en fortsatt trevlig fredagskväll och en skön helg.
Kramar



1 kommentar:

Therese sa...

Hoppas dagens föreläsningar blir givande, jag åLuran har funnit frihet å njutning i moder natur nu på morgonen - en fröjd att bo så nära skogen :-) KRAM