torsdag 5 augusti 2010

.Om en månad bär det av! =)

Yes, nu har vi bokat och betalt en veckas semester i september. Jag och mannen åker en vecka till Side i Turkiet utan barn. Vi behöver det och det ska bli så skönt. Mina föräldrar ska ha killarna en vecka ,dem är verkligen guld värda. Snacka om änglar! Vi har bokat ett femstjärnigt hotell med all inclusive, så det ska bli ren avkoppling. Underbart! =)

Hotellet vi ska till heter: Sea World Resort and Spa och det ligger precis vid stranden.



Visst kommer jag att sakna mina små prinsar sååååå mycket, men samtidigt kommer en vecka att gå fort och jag tror att dem kommer att ha det toppen hos mormor och morfar. Dem älskar att vara där och har så mkt roliga leksaker att leka med. Det kommer att bli kalas!
Ja, så nu är det bara att börja räkna neråt och sedan planera vad man ska ha med sig.
Lovely! =)

Ska alldeles snart över till en dagiskompis till N och hans mamma. Ska bli trevligt! Vi har inte setts på hela sommaren och det är ju ett tag sedan.
På återseende!


1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Åh vad härligt, förstår att ni längtar! Vi ska ju oxå dit..men vi har bara 13 dagar kvar - längtar =) =)