tisdag 31 augusti 2010

.En lugn natt

Natten har varit lugn hittills, vilket känns skönt. Har ganska många patienter, men dem ska opereras först imorgon, så just nu är det lugnt.
Känner mig som en zombie, så seg. Hade tänkt att sova någon timme innan jag började, men det blev ju inget av det inte. Vi åkte och tittade på tapeter och färg till hallen när mannen kom hem, så klockan var alldeles för mycket när vi väl var hemma.
Annars har dagen varit lugn, inte gjort ngt särskilt. Jag och killarna åkte och handlade på eftermiddagen och sedan var vi hemma och lekte. Lillkillen verkar peppar, peppar att må bättre, så jag hoppas att det håller sig så.
Blir så irriterad på vissa saker som inte fungerar bara för att jag har varit ledig ett tag. Jag kommer varken in på min mail eller på kliniska portalen eller ngt, så det känns ju tryggt =( Jag känner mig en aning handikappad.
Blir till att ringa till IT-supporten imorgon och försöka få nya lösenord. Alltid är det ngt som ska strula.

Nej, nu ska jag gå och sätta mig en stund framför tv:n och slappa lite medan det är lugnt. Man vet aldrig hur länge lugnet håller i sig.
Ha en fortsatt skön natt och sov så gott!

1 kommentar:

Johanna sa...

Hoppas natten fortsatte vara lugn :)